Z dávné historie našeho antikvariátu.

Zakladatel našeho antikvariátu dr. Bačkovský, knihkupec a antikvář, už před více než sto lety, ještě před první světovou
válkou se věnoval promyšlenému marketingu.
Do každé učebnice, která vykoupil do svého antikvariu nechal vlepit na přídeští svou reklamu. (Pro neznalé, přídeští je ta část předsádky, která je přilepena k deskám. Předsádka je dvoulist, který je vlepen mezi knižní blok a vazbu.) Určitě se to panu Baškovskému to vyplatilo. Každý, kdo se dostal k takto upravené knize, logicky po skončení školy odnesl nebo poslal poštou tyto učebnice právě Bačkovskému. V té době učebnice kolovaly hodně dlouho, bežně platily i 20 let a tak antikvariáty měly na počátku září doslova žně.
Dnes bychom asi vkládali do knih nějaký leták, nebo vizitku, ale to každý zahodí. V té době to však zřejmě fungovalo. Nebyl ani telefonní seznam a natož nějaký internet.