Souhlas se zasíláním newsletterů

Informace o zpracování osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení

Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro zasílání obchodních sdělení pouze v případě, dáte-li k tomu souhlas.

Totožnost a kontaktní údaje správce

  • Správcem Vašich osobních údajů je fyzická osoba Ing. Miloslav Burdátš, se sídlem Fantova 24, Praha 5, 15500, identifikační číslo: 15908011, zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Obvodním úřadem Praha 13, (dále jen „správce“).

  • Kontaktní údaje správce jsou následující: adresa pro doručování Fantova 24, Praha 5, 15500, adresa elektronické pošty antikvariat.kant(@)atlas.cz, telefon + 420 777 996 232.

  • Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

Zpracovávané údaje

  • jméno a příjmení;
  • adresa bydliště a doručovací a fakturační adresa, odlišuje-li se od adresy bydliště;
  • identifikační číslo a daňové identifikační číslo;
  • adresa elektronické pošty;
  • telefonní číslo;
  • případně další osobní údaje.

Účel zpracování

  • Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.
  • Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.

Doba uložení osobních údajů

  • Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy, je do odvolání Vašeho souhlasu se zpracováním osobních údajů (pro tento účel zpracování).

Další příjemci osobních údajů

a) poskytovatel webhostingových služeb, společnost ZCOM s.r.o., se sídlem Běleč 19, 391 43, Běleč;

b) společnost Minion Interactive s.r.o., se sídlem Jiráskova 16, 466 01, Jablonec nad Nisou;

c) emailový klient Ecomail.cz, se sídlem Na Zderaze 15, 120 00, Praha 2;

Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době Správce nevyužívá.

Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

Práva subjektu údajů

  • Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.
  • Máte právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný správci.  Tímto však není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu. Váš souhlas se zpracováním osobních údajů můžete odvolat následujícím způsobem: v patičce takového obchodního sdělení nebo na e-maliové adrese info(@)kolo-park.cz.
  • Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.
  • Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů není zákonným či smluvním požadavkem a ani není požadavkem, který je nutný k uzavření smlouvy.
  • Máte kdykoliv právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, včetně profilování, pokud se profilování týká tohoto přímého marketingu. Pokud vznesete námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely dále zpracovávány.

Praktické rady

Dozvíte se v naší poradně

Jak správně pečovat o knihy?

Jak hodnotit stav knih a jak správně knihy nabízet do antikvariátu?

Novinky na váš e-mail

Buďte o krok napřed! Nové knihy na skladě pravidelně v e-mailu.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Analytické
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Google
OK
Odmítnout
Facebook
OK
Odmítnout