Při popisu knížek používáme tradiční antikvární označování:

Vazba (binding)
cpl. - celoplátěná (all-cloth)
ppl. - poloplátěná (half cloth)
ckož. - celokožená (all-leather)
pkož. - polokožená (half calf)
pp. - papírová (paper)
kart. - kartonová (boards)
prg. - pergamenová (vellum)
brož. - brožováno (paperback)
O. - originální, původní (original)
lamino - laminováno, omyvatelná (laminated)

Stav (condition)
intaktní - nečtená, jako nová (perfect state)
bezvadná - bez viditelných defektů, pouze známky stáří (fine condition)
zachovalá - nepoškozena, několikrát čtená (good, nearly fine)
opotřebovaná - drobná poškození, nebránící užívání (used)
poškozená - výrazná poškození, roztržení (damaged)

1. Objednání zboží
Objednání zboží se provádí elektronickou cestou v e-shopu prodávajícího. Podmínkou objednání a tím i uzavření kupní smlouvy je souhlas s těmito obchodními podmínkami. Všechny ceny on-line antikvariátu jsou uvedeny v Kč a jsou konečné. Mírné opotřebení knihy, odpovídající jejímu stáří není v jejím popisu uváděno. Tyto obchodní podmínky jsou platné i pro objednávky prostřednictvím telefonu či elektronické pošty.  Telefonické objednávky je nutno písemně potvrdit, pokud není předem domluveno jinak. Při osobním odběru budou knihy v našem antikvariátu rezervovány 7 dní od data potvrzení o připravení objednávky, při zaslání poštou předáváme dopravci do 3 pracovních dnů zaplacení nebo od potvrzení způsobu zaplacení.

2. Vrácení zboží
Pokud zákazník není se zbožím spokojen, může je do 14 dní vrátit zpět ve stejném stavu, dobře zabalené a pojištěné na naši adresu. Náklady spojené s vrácenim zásilky nese kupující. Při splnění všech podmínek uhradíme plně zaplacenou částku do 14 dní od doručení zásilky na naši adresu. Zákazník odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku jiného nakládání se zbožím, než je nutné pro seznámení se z obsahem zásilky.
3. Změna smlouvy Při nákupu většího množství je možné domluvit individuální slevu. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí, v jakém došly. Knihy zasíláme poštou, knihovny nebo státní organizace mají možnost platit na fakturu. 4. Platba a doprava Zboží je dopravováno na náklady kupujícího. Poštovné a balné při platbě předem  na náš účet v České republice činí 95,- Kč/zásilka. Dobírka činí 165,- Kč/zásilka. Při hmotnosti zásilky nad 2 kg, nebo vyšší ceně než 580,- Kč, nebo tloušce nad 5 cm bude poplatek za poštovné přepočítáno na skutečnou hodnotu. U drobných zásilek, brožur může zákazník požádat o přepočet na nižší cenu. Nejsme plátci DPH. Na vyžádání přiložíme k zásilce zjednodušený daňový doklad - paragon.  Na Slovensko zasíláme po platbě předem na náš účet ve slovenské bance. Poštovné a balné je počítáno podle hmotnosti, zásilka do 0,5 kg 185 Kč, zásilka do 1,0 kg 250 Kč. Při vyšší hmotnosti bude poštovné přepočítáno. Do ostatní ciziny je vyžadovaná platba prostřednictvím PayPal nebo převodem SEPA. Poštovné je počítáno individuálně (o jeho výši bude kupující informován před odesláním) cca 250,- Kč,- a lze k němu připočítat náklady na platební styk. Slučovaní zásilek za jedno poštovné je automatické, v případě vyšší hmotnosti zásilky bude poštovné přepočítáno na aktuální výši.
Dopravu objednávek provádíme i prostřednictvím přepravních služeb. Cena zásilky zaslané přes Zásilkovnu je ve výši 79 Kč. U Balíkovny České pošty je ve výši 75 Kč. U objednávek nad 2500 Kč je doprava zdarma, pokud zákazník zaplatí předem na účet a objedná si dopravu do balíkovny nebo zásilkovny. U dopravy zdarma nelze použít zaslání na dobírku. 5. Nepřevzetí zboží V případě nepřevzetí zboží objednaného k osobnímu převzetí či předem zaplaceného nehrozí kupujícímu žádná sankce. Kupujíci však může být pro příští objednávky považovan za nespolehlivého zákazníka. Nepřevzetí zboží zaslaného na dobírku považuje prodávající za hrubé porušení uzavřené smlouvy a vyhrazuje si právo vymáhat na druhé straně uhradu zbytečně vynaložených náklady na dopravu, balné a manipulaci se zbožím. Po vrácení nepřevzaté zásilky, vyzve prodávající druhou stranu k úhradě zbytečně vynaložených nákladů ve stanoveném termínu. V případě neuhrazení požadované částky může prodávající se domáhat uhrazení těchto nákladů soudní cestou. 6. EET Zrušeno. 7. Reklamace Antikvariát je obchod s použitým zbožím. Záruka se nevztahuje na: a) vadu, pro kterou byla nižší cena stanovena, b) opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, c) vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, d) vyplývá-li to z povahy věci, e) vady, o kterých kupující při uzavírání smlouvy věděl, f) vady, které kupující sám způsobil. Reklamovat lze skryté vady, typicky např. chybějící stránky, pokud nebylo uvedeno v popisu zboží. Uznaná vada bude řešena: • odstraněním vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci; • bezplatným odstraněním vady opravou; • přiměřenou slevou z kupní ceny • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Reklamaci prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. 8. Ochrana osobních údajů - GDPR Osobní data zpracovává prodávající pouze v rozsahu potřebném pro splnění závazků z obchodního vztahu. U osobního převzetí zpracovává pouze emailovou adresu a telefonní číslo.
Další osobní údaje ani jméno nejsou vyžadovány. U zasílální poštou nebo jinou službou je to jméno, doručovací adresa, emailová adresa a telefonní číslo. Emailová adresa bude použita pro potvrzení objednávky. Doručovací adresa pro potřeby doručení. Telefon pro kontaktování v případě jakéhokoliv problému. Tyto údaje zpracovává dále přepravní společnost nebo pošta. Veškerá data uchováváme z důvodu reklamací a daňový důvodů po dobu stanovenou zákonem. E-mailovou korespondenci uchováváme půl roku. Prodávající nevyužívá získaná data pro žádnou reklamu, newslettery a osobní data nepředává třetí osobám, vyjma přepravní společnosti. Zákazník má právo na informace o evidovaných datech a právo na zapomenutí údajů, jejichž evidenci nevyžaduje zákon. Tuto žádost je možno podat na naši e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 9. Závěrečná ustanovení Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Potvrzením objednávky zboží z našeho internetového obchodu potvrzuje kupující souhlas s těmito obchodními podmínkami, které se tímto stávají součástí kupní smlouvy. Těmito všeobecnými ustanoveními není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Adresou pro doručování je evidovaná adresa provozovny Opatovická 26, 110 00 Praha 1

Praktické rady

Dozvíte se v naší poradně

Jak správně pečovat o knihy?

Jak hodnotit stav knih a jak správně knihy nabízet do antikvariátu?

Novinky na váš e-mail

Buďte o krok napřed! Nové knihy na skladě pravidelně v e-mailu.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Analytické
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Google
OK
Odmítnout
Facebook
OK
Odmítnout