10 smrtelných marketingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat

Kód: B55-012 | Autor: Kotler, Philip
10 smrtelných marketingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchatDetailní informace
Cena250 Kč
Dostupnost: Skladem
Popis Autor přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují.
Formát
24 cm
Jazyk
cz
Místo
Praha
Nakladatelství
Grada
Rok
2005
Stav
nečtená, intaktní
Počet stran
140
Vazba
ockart lamino
Vydání
1

Praktické rady

Dozvíte se v naší poradně

Jak správně pečovat o knihy?

Jak hodnotit stav knih a jak správně knihy nabízet do antikvariátu?

Novinky na váš e-mail

Buďte o krok napřed! Nové knihy na skladě pravidelně v e-mailu.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.